Jeg fik en del økologiske appelsiner af en veninde, som jeg ikke rigtigt vidste hvad jeg skulle stille op med. Jeg kom så i tanke om at jeg i lang tid ikke har bagt noget, og synes det nu gav mening at bruge de her appelsiner i en kage. Det blev så en appelsinkage med chokoladeganache! Jeg synes det er…